A.V.R. | Original Pioneer, Toshiba, Panasonic Parts. Sending worldwide
Φίλτρα
Κλείσιμο

Αποστολές-Επιστροφές

Τα προϊόντα αποστέλλονται-παραλαμβάνονται με τους εξής τρόπους

1. Με Courier - Μόνο για Ελλάδα

2. Αποστολή με τα ελληνικά ταχυδρομεία ΕΛΤΑ

3. Παραλαβή από το κατάστημα μας


ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Το ύψος των εξόδων αποστολής καθορίζεται από το βάρος των παραγγελθέντων προϊόντων και είναι διαθέσιμο στους πελάτες στο 3ο βήμα υποβολής της παραγγελίας τους.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Οι επιστροφές προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος είναι δυνατές μόνο στις κάτωθι περιπτώσεις:

Στην περίπτωση που το προϊόν που παραγγέλθηκε δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που αποστάλθηκε στον πελάτη, ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (ή προϊόντων) εντός πέντε (5) ημερών από την παραλαβή.

Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο.

Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής βαρύνουν την eshop.avr.gr.

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να αιτηθεί επιστροφή των χρημάτων του, διαδικασία η οποία θα διαρκεί το μέγιστο δέκα (10) εργάσιμες ημέρες.


ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί στις παρακάτω περιπτώσεις:

Πριν ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία. Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε απλά να μην ολοκληρώσετε όλα τα στάδια που απαιτούνται.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχουν αποσταλεί ακόμη τα προϊόντα  παραγγελίας σας, και παραβρίσκονται ακόμη στο κατάστημα μας, μπορείτε να καλέστε στο 2310-768185 και να μας ενημερώσετε για την ακύρωση της παραγγελιάς σας, χωρίς καμία απολύτως επίπτωση.

Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2310-768185  ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email: info@avr.gr εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Θα ενημερωθείτε άμεσα για τις πιθανές επιλογές σας.

Η εταιρία δεν επιστρέφει χρήματα σε περίπτωση συμφωνίας επιστροφής του προϊόντος, τα χρήματα πιστώνονται στο λογαριασμό του πελάτη σε επόμενη αγορά προϊόντος. Χρήματα, δύναται να επιστραφούν μόνο κατόπιν ειδικής συμφωνίας η να ευθύνεται το κατάστημα μας για λάθος προϊόν.